dr Ewa Łabno-Falęcka Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych, Mercedes-Benz – z wykształcenia filolożka, studia w Krakowie (UJ), Berlinie (Humboldt University) i Fryburgu Bryzgowijskim, doktorat na Karls-Eberhard University w Tybindze (Niemcy). W latach 1993-1999 w służbie dyplomatycznej jako radczyni ds. polityki kulturalnej w Ambasadzie RP w Bonn. Od 1999 związana Mercedes-Benz Group AG w Polsce, gdzie pełniła  różne funkcje, m.in. jako dyrektor Corporate Representative Office Daimler AG. komunikacji korporacyjnej i produktowej w Mercedes-Benz Polska, a od 2015 koordynatorka negocjacji ds. inwestycji Mercedesa w Polsce. Ma żyłkę społeczniczki: była współzałożycielką i prezeską Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego pod patronatem Banku Światowego (2006-2010) i Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2008-2012). Mentorka w Fundacji Liderek Biznesu EY, członkini Rady Marek SUPERBRANDS Poland. Laureatka wielu nagród branżowych, m.in. Golden Arrows, PRotony, dwukrotnie „Dyrektor Marketingu Roku” w konkursie MediaRun; dwukrotnie nominowana do nagrody European Excellence Award; laureatka Grand Prix w konkursie „Businesswoman of the Year” w kategorii „Korporacja” (2017). Odznaczona resortową odznaką „Zasłużona dla Transportu RP” (2011), Krzyżem Zasługi na Wstędze Orderu Zasługi Republiki Federalnej Niemiec (2019) i „Zasłużona dla Gospodarki RP” (2023). Komentuje w mediach tematy ekonomiczne (m.in. w DGP, HBR i TOK FM)