Managerka z wieloletnim stażem. Doświadczenie zawodowe w obszarze public affairs i public relations zdobywała pracując m.in. w mediach, administracji państwowej oraz najsilniejszej organizacji branżowej w Polsce. Zajmowała się m.in. budowaniem i koordynacją pracy redakcji newsowej w jednej z najważniejszych prywatnych telewizji. Koordynowała wydarzenia z udziałem Głowy Państwa i Małżonki Prezydenta oraz współtworzyła strategię komunikacji opartą o priorytety prezydentury. Była związana zawodowo z jedną z dwóch najważniejszych międzynarodowych marek wydawniczych na rynku gastronomicznym. Była prezeską zarządu agencji komunikacji, specjalizującej się w social mediach, gdzie tworzyła strategie oraz realizowała kampanie komunikacyjne m.in. dla mediów, marek segmentu beauty, organizacji branżowych. Od niespełna 6 lat związana z jedną z najsilniejszych organizacji branżowych w Polsce, gdzie współpracując z zarządem organizacji w zakresie bieżącego zarządzania, odpowiada m.in. za nadzór nad pracami obszaru rzecznictwa i legislacji projektów i komunikacji. Od wielu lat tworzy i realizuje strategie public affairs oraz działania wizerunkowe.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach Animacja społeczno-kulturalna oraz Politologia. Ukończyła Podyplomowe Studia Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej oraz Master of Business Administration – MBA w Szkole Głównej Menedżerskiej oraz Apsley Business School London. Jest także absolwentką Akademii London School of Public Relations z zakresu PR& Reputation Management (ZFPR) i International Public Affairs Academy.