Z branżą związana od blisko 20 lat. Obecnie w Zespole Zarządzającym Grupy Żywiec odpowiada za budowanie reputacji firmy, relacje z interesariuszami, public affairs, komunikację korporacyjną, i zrównoważony rozwój. Pełni również funkcję Wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Browary Polskie.

Przed dołączeniem do Grupy Żywiec przez kilka lat kierowała zespołem specjalizującym się w komunikacji korporacyjnej w jednej z największych agencji PR – Havas PR Warsaw. Autorka wielu strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora FMCG, finansowego, transportowego, motoryzacyjnego i energetycznego. Stworzone przez nią programy były kilkukrotnie nagradzane w konkursie Złote Spinacze, Power of Content Marketing, Global Corporate Affairs Awards Grupy HEINEKEN. Prowadziła również szkolenia z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. we współpracy z Pulsem Biznesu, Dziennikiem Rzeczpospolita, Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową a także z relacji publicznych w ramach International Public Affairs Academy. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.