Agenda

Pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej Forum dedykowane specjalistom komunikacji korporacyjnej i public affairs. Jednodniowe wydarzenie, w trakcie którego eksperci w wielu dziedzinach będą rozmawiać na temat przyszłości komunikacji korporacyjnej oraz dialogu pomiędzy administracją publiczną a biznesem w czasach nieustających zmian i kryzysów.

8:30
9:00
9:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
8:30-9:05Rejestracja uczestników
9:00-9:15Rozpoczęcie Forum
09:15-10:30 PANEL: "Rola public affairs w czasach globalnej zmiany: polityka, biznes i społeczeństwo"
Marek Matraszek, Chairman, CEC Group
Krzysztof Izdebski, Ekspert prawny w Fundacji im. Stefana Batorego, lead w Open Spending EU Coalition
dr Ewa Łabno-Fałęcka, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych, Mercedes-Benz
Krystian Ochęcki, Head of Public Policy , Mastercard
Anna Borys, Market Impact Lead, McDonalds
10:30-10:50KEYNOTE: "Polityka jest kobietą? Głos kobiet w polskich mediach na bazie analizy algorytmu EqualVoice", Karolina Sznajder, Ringier Axel Springer Polska
10:50-11:10KEYNOTE: "Business Opportunities in the Middle East and Africa, the role of policies and regulations with focus on the Public Private Partnership (PPP)", Mahmoud Hatem, Moharram & Partners
11:10-11:30PRZERWA KAWOWA
11:30-12:45 PANEL: "Scenariusze wyborcze na świecie 2024. Partnerstwa gospodarcze i polityczne: Nawigacja w nowej normalności"
dr Barbara Brodzińska-Mirowska, Politolożka UMK, autorka Podcast460
prof. dr hab. Witold M. Orłowski, Głównego doradca ekonomiczny, PwC
dr hab., prof. SGH Małgorzata Molęda-Zdziech, Szkoła Główna Handlowa
dr Agnieszka Bryc,Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Członkini Rady Ośrodka Studiów Wschodnich
Witold Jurasz, Dziennikarz i publicysta Onetu
11:30-12:45 PANEL: "Przebudowa rynku medialnego"
Żaneta Gotowalska-Wróblewska, Dziennikarka, Wirtualna Polska
Maciej Bąk, Dziennikarz, Radio Zet
Michał Kolanko, Redaktor, Rzeczpospolita
Tomasz Żółciak, Redaktor, Dziennik Gazeta Prawna
Jan Mróz, VP Communications and Public Affairs, Warner bros, Discovery, TVN
12:45-13:30LUNCH
13:30-13:50KEYNOTE: "Ukraine as the next location for global growth: what are the conditions and recipes?", Ostap Semerak, VASIL KISIL & PARTNERS
13:50-14:10KEYNOTE: "Znaczenie danych w kształtowaniu polityk publicznych", dr Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski
14:10-14:30KEYNOTE: "The Most Online Elections Ever", Jakub Szymik, CEE Digital Democracy Watch
14:30-14:50PRZERWA KAWOWA
14:50-16:05 PANEL: "Budowanie mostów: działania sektora PA na rzecz nowej ery komunikacji"
Michał Koczalski, CEO, CEC Group
Michalina Michniewicz, Polska Izba Przemysłu Chemicznego
Magdalena Brzezińska, Dyrektora ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec
Wojciech Arszewski, Drektor ds. publicznych na Europę Środkowo-Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę, UPS
Marta Mikliszańska, Director Group Public Affairs & ESG, Allegro
16:05-16:25PRZERWA KAWOWA
16:25-16:45KEYNOTE: "How covid and war have changed public affairs?", Lenka Kovacovska, IPAA CZK
       
16:45-17:05KEYNOTE: "Public Affairs in times of uncertainty", Amelie Hipp, MSL Germany
17:05-17:25KEYNOTE: "Nic o nas bez nas - prawo do lobbingu prawem podstawowym", Bartłomiej Rajchert, Grupa Doradztwa Strategicznego
17:30COCKTAIL